Uwaga: ta gra, która jest oferowana w formie wczesnego dostępu, nie została jeszcze ukończona i do momentu pełnego wydania może ulec zmianom. Jeśli gra w jej obecnym stanie nie interesuje cię, sugerujemy poczekać, aż prace nad grą zostaną ukończone.
Takiej symulacji II wojny światowej jeszcze nie było: ogromne czołgi dominują na polu bitwy, ciężarówki dostawcze zaopatrują żołnierzy na froncie, a każdy gracz jest kołem zębatym w ogromnej machinie wojny zbrojeniowej. Złożony system sterowania pojazdami, dynamiczna linia frontu i skupiona na oddziale rozgrywka, w której każda decyzja wpływa na losy bitwy – Hell Let Loose sprawi, że poczujesz się jak prawdziwy żołnierz.
Ogromne mapy są oparte na prawdziwych zdjęciach zwiadowczych i danych satelitarnych. Całe pole bitwy jest podzielona na duże sektory, które w miarę rozgrywki są podbijane i odbijane. Gra cechuje się wyjątkową rozgrywką, w której dwa oddziały 50 graczy walczą do ostatniej kropli krwi na polach, mostach, w lasach i miastach, kształtując nieustannie zmieniającą się linię frontu. Po przejęciu sektor zapewnia drużynie jeden z trzech zasobów, a umiejętne (lub nie) zarządzanie nimi zadecyduje o zwycięstwie lub porażce.
Epicki symulator wojny
Tocz walki na ogromnych mapach w formacie 50 kontra 50. Graj jednym z 12 typów żołnierzy piechoty, oddziałów zwiadowczych lub pancernych – takich jak oficer, zwiadowca, strzelec, sanitariusz, inżynier czy dowódca czołgu – każdy mający dostęp do innych broni, pojazdów i rodzajów wyposażenia. Doświadcz każdego aspektu walki w II wojnie światowej.
Niezwykły realizm
Hell Let Loose umieszcza gracza na pełnowymiarowych polach bitwy II wojny światowej. Pojazdy, bronie i uniformy zostały skrupulatnie odwzorowane, a walka jest równie krwawa i brutalna co w prawdziwym konflikcie. Gracze walczą na ogromnych, zainspirowanych prawdziwymi polami bitew mapach odtworzonych na podstawie archiwalnych zdjęć lotniczych i satelitarnych, a dzięki silnikowi graficznemu Unreal Engine 4 zmagania wojenne wyglądają niesłychanie realistycznie.
Walcz i wygrywaj razem
Hell Let Loose nie polega na rywalizacji o jak najwięcej zabić. Praca zespołowa i komunikacja to podstawa. Gracze walczą wspólnie pod dowództwem oficerów i dowódców, aby podbijać strategiczne cele na polu bitwy i dziesiątkować oddziały wroga. Hell Let Loose to gra, w której praca zespołowa i komunikacja jest kluczem do przetrwania i zwycięstwa.
Unikalne elementy strategii
Walcz o zwycięstwo, przedzierając się przez oddziały wroga na dużym, nieustannie zmieniającym się polu bitwy. W ramach unikalnego systemu sektorów drużyny muszą stale podejmować ważne decyzje taktyczne dotyczące ataku lub obrony. Zarządzaj zasobami i dostawami, wzywaj posiłki, wzmacniaj najważniejsze punkty i otaczaj oddziały wroga. Strategia jest kluczem do sukcesu.
Główne cechy:
• Tocz epickie bitwy 50 kontra 50 w trybie wieloosobowym
• Wybieraj spośród 14 unikalnych ról
• Usiądź za sterami rozmaitych pojazdów: od siejącego spustoszenie czołgu Panther po skromnego Jeepa
• Bombarduj i dziesiątkuj wrogów za pomocą broni ciężkiej takiej jak działa przeciwpancerne i artyleria.
• Buduj obrony na polu bitwy, aby ufortyfikować swoją pozycję
• Koordynuj działania z członkami drużyny, aby przebić się przez linię frontu i zwyciężyć
• Graj jako dowódca i poprowadź drużynę do zwycięstwa, używając różnych umiejętności i kontrolując swoje oddziały za pośrednictwem mapy taktycznej
MINIMALNE:
- System operacyjny: Win7 64bit
- Procesor: i3-4130 @ 3.3GHz / AMD FX-8350 @ 4.0GHz (or equivalent)
- Pamięć: 8 GB RAM
- Karta graficzna: GTX1050ti / R9 280 (or equivalent with minimum 2GB VRAM)
- DirectX: Wersja 11
- Sieć: Szerokopasmowe połączenie internetowe
- Miejsce na dysku: 20 GB dostępnej przestrzeni
- Dodatkowe uwagi: System Requirements subject to change as development continues
- System operacyjny: Win7 64bit
- Procesor: i5-7600 @ 3.5GHz or Ryzen 5 1600 @ 3.2GHz
- Pamięć: 16 GB RAM
- Karta graficzna: Nvidia GTX 1070 or AMD RX Vega 56
- DirectX: Wersja 11
- Sieć: Szerokopasmowe połączenie internetowe
- Miejsce na dysku: 20 GB dostępnej przestrzeni
- Dodatkowe uwagi: System Requirements subject to change as development continues