Max Payne 3 PC Digital Rockstar

  • Format/nośnik:
    Klucz Rockstar Launcher
  • Platforma:
    PC
  • Producent:
    Rockstar Games
  • Wersja językowa:
    pełna angielska
  • MV-1631266
    73,48 
    Dostępność: KLUCZ CYFROWY WYSYŁANY NA MAILA
    Muve
    +

    Max Payne odszedł z policji i przeniósł się do São Paulo, aby zostać ochroniarzem bogatej rodziny i uciec przed przeszłością.

    Ta kompletna edycja Max Payne 3 zawiera pełną wersję oryginalnej gry i wszystkie udostępnione dodatki.

     

    Ból wywołany wiele lat temu stratą bliskich wciąż pali żywym ogniem.

    Niemal spłukany i uzależniony od leków przeciwbólowych Max podejmuje się pracy w brazylijskim São Paulo w charakterze ochroniarza. Próbując zapomnieć o swojej przeszłości, chroni rodzinę bogatego przedsiębiorcy z branży nieruchomości, Rodrigo Branco. Gdy sprawy wymykają się spod kontroli, Max Payne zostaje sam wśród nieznanych ulic i desperacko szuka prawdy z bronią w dłoni.

    Max Payne 3 łączy w sobie nowatorską mechanikę walki z ponurą historią, zapewniając graczom płynne i bogate w detale filmowe doświadczenie prosto od Rockstar Games.

    Ta kompletna edycja Max Payne 3 zawiera pełną wersję oryginalnej gry i wszystkie udostępnione dodatki, w tym: pakiet Niebiański Deathmatch, pakiet Bolesne Wspomnienia, pakiet Negocjacje o Zakładników, pakiet Sprawiedliwość lokalna, pakiet wyposażenia Cichy zabójca, mapę Cmentarz, pakiet edycji specjalnej, przypływ Zabójcza siła, przedmiot Butelka z pigułkami i klasyczną postać Maxa Payne'a z pierwszej części gry.

     

     

    Rockstar Games, 622 Broadway, New York, NY, 10012 | T2 Take-Two Interactive

    ©2004-2020 Rockstar Games, Inc. Znaki i logotypy Rockstar Games, Rockstar Studios, Max Payne oraz R* są znakami handlowymi i/lub zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Take-Two Interactive Software, Inc. w USA i/lub innych państwach. Wykorzystuje technologię Bink Video. Copyright © 1997-2020 RAD Game Tools, Inc. © 2011 NVIDIA Corporation. Nazwa i logotyp NVIDIA oraz The Way It’s Meant To Be Played są znakami handlowymi i/lub zarejestrowanymi znakami handlowymi NVIDIA Corporation. Bullet Time jest zarejestrowanym znakiem handlowym Warner Bros. Entertainment, Inc. Symbol klasyfikacji wiekowej jest znakiem handlowym Entertainment Software Association. Wszystkie inne znaki i znaki handlowe należą do ich właścicieli. Wszelkie prawa zastrzeżone.

    Użytkowanie niniejszego produktu wymaga zaakceptowania warunków umowy licencyjnej użytkownika końcowego dostarczonej przez podmiot zewnętrzny: https://www.rockstargames.com/pl/eula

     

     

    • SO: Windows 7 32-/64-bitowy z dodatkiem Service Pack 1
    • Procesor: dwurdzeniowy Intel 2,4 GHz – sześciordzeniowy Intel i7 3930K 3,06 GHz lub dwurdzeniowy AMD 2,6 GHz – ośmiordzeniowy AMD FX8150 3,6 GHz
    • Pamięć RAM: 2 GB – 16GB
    • Miejsce na dysku: 35 GB
    • Karta graficzna: NVIDIA® 8600 GT 512 MB VRAM - NVIDIA® GeForce® GTX 680 2 GB lub Radeon HD 3400 512 MB – Radeon HD 7970 3 GB
    • Karta dźwiękowa: 100% zgodna z Direct X 9.0 i obsługująca standard Dolby Digital Live

     

    Aktywacja wymaga połączenia sieciowego i konta w usłudze Rockstar Games Social Club (od 13 lat). Wymagane inne oprogramowanie, m.in.: Sony DADC SecuROM, DirectX, .NET Framework Microsoft Windows oraz Microsoft Visual C++ 2008 SP1 Redistributable Package (x86).

    Wymagania Partnera

    Aby uzyskać informacje na temat obecnie obsługiwanych podzespołów, należy zapoznać się z danymi dostarczanymi przez producenta oraz zamieszczonymi na stronie https://support.rockstargames.com/. Niektóre podzespoły, np. zintegrowane karty graficzne, mogą nie być obsługiwane. Niewymienione konfiguracje sprzętowe mogą nie być wspierane przez wydawcę.

    Przed zakupem oprogramowania sprawdź warunki korzystania.

    Z biegiem czasu zawartość do pobrania i zmiany w oprogramowaniu zmienią wymagania systemowe tej gry. Aby uzyskać aktualne informacje na temat zgodności, odwiedź producenta sprzętu i witrynę www.rockstargames.com/support. Niektóre składniki systemu, takie jak chipsety mobilne, zintegrowane i karty graficzne AGP, mogą być niekompatybilne. Specyfikacje niepubliczne mogą nie być obsługiwane przez wydawcę.