Gary Grigsbys War in the East 2 PC Digital Steam

  • Format/nośnik:
    Klucz Steam
  • Platforma:
    PC
  • Producent:
    Slitherine
  • Wersja językowa:
    pełna angielska
  • MV-2108671
    260,52 
    Dostępność: KLUCZ CYFROWY WYSYŁANY NA MAILA
    Muve
    +

    Front Wschodni, najbardziej decydujący teatr II wojny światowej i największe lądowe pole bitwy. Walka do końca, wojna totalna pomiędzy Trzecią Rzeszą a Związkiem Radzieckim, z których każdy dowodzi milionami. Legendarny zespół gier wojennych w 2by3 Games spędził lata na ponownym zbadaniu tego tytanicznego konfliktu, aby po raz kolejny ustanowić nowy stan wiedzy.

    War in the East 2 Gary'ego Grigsby'ego to kompletna przebudowa i ulepszenie oryginalnej gry War in the East, w której nie pozostawiono ani jednego kamienia na kamieniu, aby zapewnić bardziej realistyczne, bogatsze historycznie i bardziej wymagające doświadczenie strategiczne. War in the East 2 zawiera szeroki wachlarz scenariuszy, począwszy od krótkiego samouczka w bitwie o Wielkie Łuki, poprzez czteromiesięczną destrukcję frontu południowo-zachodniego, aż po ogromną, pełną kampanię 1941-1945 obejmującą cały front wschodni od operacji Barbarossa do upadku Berlina. W sumie siedem scenariuszy operacyjnych i trzy kampanie na pełnej mapie czekają na Ciebie setki, jeśli nie tysiące godzin historycznej rozgrywki.

    Lata rozwoju zaowocowały najlepszym przeciwnikiem AI, jaki kiedykolwiek został stworzony przez 2by3 dla jakiejkolwiek z ich gier. Zawiera również znacznie dokładniejszą mapę, w tym pełną jedno- i dwutorową sieć kolejową, jak również historyczną sieć dróg, szczegółowy i rozbudowany Order of Battle, nowe realistyczne modele ruchu i walki, zaawansowany system logistyczny, znacznie ulepszony i łatwy w zarządzaniu system lotniczy i wiele innych ulepszeń w interfejsie i zarządzaniu grą, jak również wbudowaną encyklopedię broni i jednostek Frontu Wschodniego. To tylko zarysowanie powierzchni wielu nowych funkcji i ulepszeń, z których wszystkie są wyjaśnione w pełni wyczerpującym podręczniku, dostępnym również jako fizyczna kopia.

     

    FUNKCJE:

    • 3 kampanie na pełnych mapach

    - Kampania 1941-45 (22 czerwca 1941 - 1 sierpnia 1945)
    - Stalingrad do Berlina (19 listopada 1942 - 4 lipca 1945)
    - Wisła do Berlina (13 stycznia 1945 - 1 czerwca 1945)

    • 7 mniejszych scenariuszy operacyjnych

    - Wielkie Łuki '42 (17 listopada 1942 - 25 stycznia 1943) - Sowiecki kontratak w celu odzyskania tego ważnego węzła kolejowego.
    - Droga na Mińsk (22 czerwca 1941 - 2 lipca 1941) - Pośpiech Grupy Armii Centrum nad Dniepr.
    - Droga na Leningrad (22 czerwca 41 - 8 października 41) - Grupa Armii Północ rusza na Leningrad.
    - Destrukcja Frontu Południowo-Zachodniego (22 VI 41 - 15 X 41) - Grupa Armii Południe i Guderian powodują największą sowiecką kapitulację w wojnie.
    - Operacja Tajfun 41 (30 września 1941 - 5 stycznia 1942) - Ostateczna ofensywa w celu zdobycia Moskwy.
    - Red Army Resurgent (19 listopada 1942 - 17 marca 1943) - Zniszczenie niemieckiej 6 Armii pod Stalingradem.
    - Red God of War (24 listopada 1942 - 8 lutego 1943) - Nieudana sowiecka ofensywa północna.

    • Ulepszona SI przeciwnika

    - Zaprojektowane na nowo przez Gary'ego Grigsby'ego na potrzeby War in the East 2
    - Znacznie poprawiona defensywa SI oraz ofensywa SI.

    • Dokładniejsza mapa i zasady ruchu:

    - Mapa oparta na lepszym rzucie daje większą liczbę heksów w głównym obszarze walki (106 heksów frontu od Rostowa do Leningradu w porównaniu do 87 w WitE).
    - Zaawansowane zasady dotyczące terenu/dróg - jakość dróg na każdym heksie łączy się z ukształtowaniem terenu, aby wygenerować znacznie bardziej realistyczny wpływ terenu na ruch, walkę i zaopatrzenie.
    - Administrative Movement - uwzględnia możliwość szybkiego poruszania się na przyjaznym terytorium, zwłaszcza tam, gdzie są lepsze drogi.
    - Możliwość umieszczenia dodatkowych jednostek na heksach miejskich i portowych.

    • Pola teatralne poza mapą i wydarzenia teatralne:

    - Pola teatralne reprezentujące inne teatry wojny (Afryka Północna, Włochy, itp.), oraz pełny zestaw wydarzeń, w tym wymagania dotyczące garnizonów w TB wraz z innymi wydarzeniami, takimi jak operacje partyzanckie.
    - Wojna partyzancka jest teraz obsługiwana przez pole garnizonowe Związku Radzieckiego, wydarzenia i blokadę partyzantów umieszczoną na mapie.
    - Ulepszona opcja gry Player Theater Box Control, która pozwala graczom na bardziej elastyczny ruch jednostek pomiędzy teatrami, ale z kosztem za niespełnienie wymagań garnizonowych i korzyścią za ich przekroczenie.
    - Dokładniejsze historyczne ustawienie jednostek, HQ i jednostek wsparcia oraz ich historyczny ruch pomiędzy teatrami.
    - Dodatkowe historyczne wydarzenia kampanii.

    • Ulepszony system powietrzny zawierający zarówno bardziej zaawansowany tryb powietrzny, jak i usprawniony tryb powietrznej grupy operacyjnej

    - Bazy lotnicze na mapie
    - Znacznie bardziej realistyczne rozwiązanie walki powietrznej i wsparcia w porównaniu do War in the East i War in the West.
    - Oddzielna faza powietrzna jest teraz używana do wielu działań powietrznych, a wsparcie naziemne i transport odbywa się w fazie ruchu.
    - Zaawansowany Tryb Powietrzny pozwala na pełną, szczegółową kontrolę całej wojny powietrznej, co jest równoznaczne z grą w grze.
    - Nowy tryb "Air Operational Group", który pozwala na przemieszczanie Grup Powietrznych na mapie i zapewnia łatwy i usprawniony sposób zarządzania grą powietrzną, podczas gdy skupiamy się na grze naziemnej. Dzięki temu gra powietrzna jest łatwiejsza do zarządzania nawet dla tych graczy, którzy chcą mieć pełną kontrolę.
    - Pełne AI Air Assist, które może prowadzić większość operacji lotniczych w oparciu o kilka rozkazów wydanych przez gracza grupom operacyjnym.

    • Dokładniejszy i bardziej szczegółowy historyczny model pogody zawierający zmiany pogody per hex w oparciu o system opracowany dla War in the West.
    • Zmiany w walce naziemnej, aby odzwierciedlić historyczne operacje:

    - Nowe Punkty Przygotowania Bojowego dla jednostek pozwalają na budowanie się dla lepszych operacji ofensywnych i karanie jednostek, które są w walce co turę bez odpoczynku.
    - Punkty opóźnienia walki uwzględniają czas spędzony w walce na danym heksie i spowalniają jednostki, które poruszają się przez heks, na którym w danej turze toczyły się znaczące walki.
    - Ataki mogą teraz pozbawić broniące się jednostki przyszłych MP.
    - Odwrót przez wiele heksów.

    • Wiele ulepszeń interfejsu, w tym nowa grafika, zreorganizowane ekrany, nowe podsumowanie tury i więcej ważnych informacji dotyczących twoich jednostek i sytuacji, przeniesionych na najwyższy poziom, aby łatwiej było je odkryć i szybciej do nich dotrzeć.
    • Zautomatyzowana ewakuacja sowieckich fabryk.
    • Ulepszone ekrany Raportu Dowódcy z większą elastycznością i możliwością eksportu CSV dla analizy poza grą.
    • Specjalne oznaczenie sztabów szturmowych pozwalające na uzyskanie korzyści z dowodzenia dla armii ofensywnych kosztem niektórych zdolności defensywnych.
    • Zwiększony koszt dowodzenia przy integracji wielu narodowości pod jednym dowództwem.
    • Większa możliwość bezpośredniego dołączania jednostek wsparcia do niektórych sowieckich i alianckich dywizji, wraz z jednostkami wielozadaniowymi, które mogą znajdować się na mapie lub być używane jako wsparcie.
    • Nowa WitEpedia w grze - zawiera szczegółowe informacje i linki dotyczące jednostek i broni na froncie wschodnim.
    • Szczegółowe wykresy TO&E i Order of Battle z informacjami o wielu jednostkach na froncie wschodnim.
    • 520-stronicowa, kolorowa instrukcja, zawierająca dodatki i uwagi projektanta, w pełni dokumentująca każdy aspekt gry. Dodatkowa wersja fizyczna (tylko) zawiera wydrukowaną w twardej oprawie, pełnokolorową instrukcję.

     

     

    MINIMALNE:

      • System operacyjny: Windows 7 / 8 / 10
      • Procesor: 1.5 GHz+
      • Pamięć: 4 GB RAM
      • Karta graficzna: 256MB DirectX 9+ Compatible
      • DirectX: Wersja 9.0c
      • Miejsce na dysku: 4 GB dostępnej przestrzeni
      • Karta dźwiękowa: 16 bit DirectX 9+ Compatible
    ZALECANE:
      • System operacyjny: Windows 10
      • Procesor: 2.0 GHz+
      • Pamięć: 8 GB RAM
      • Karta graficzna: 1GB DirectX 9+ Compatible
      • DirectX: Wersja 9.0c
      • Miejsce na dysku: 4 GB dostępnej przestrzeni
      • Karta dźwiękowa: 16 bit DirectX 9+ Compatible