Tank Warfare Tunisia 1943 PC DIGITAL Steam

  • Data premiery:
    29.07.2019
  • Format/nośnik:
    KLUCZ CYFROWY STEAM
  • Platforma:
    PC
  • Producent:
    Strategy First
  • Wersja językowa:
    pełna angielska
  • MV-800602
    128,46 
    Dostępność: KLUCZ CYFROWY WYSYŁANY NA MAILA
    Muve
    +

    Tank Warfare: Tunisia 1943 - taktyczna symulacja walki na poziomie batalionu. Kontynuacja serii Graviteam Tactics osadzona na froncie zachodnim.

     

    Gra składa się z dwóch trybów:

    Operacyjny - tryb turowy, w którym można przesuwać i koncentrować siły w wybranych kierunkach, uzupełniać i wymieniać jednostki, naprawiać i tankować pojazdy.

    Taktyczny - tryb czasu rzeczywistego, w którym prowadzisz walkę z wrogiem, zdobywając terytorium, niszcząc pojazdy i eliminując stan liczebny wroga.

     

    Operacje na dużą skalę dla armii amerykańskiej i Wehrmachtu o realistycznej strukturze organizacyjnej. Kampania oferuje ponad 50 szczegółowych pojazdów wyprodukowanych w Niemczech, USA i Wielkiej Brytanii. Zrekonstruowano ponad 400 km2 realistycznych krajobrazów z map topograficznych oraz materiałów fotograficznych i wideo.

     

    - Rozszerzony interfejs użytkownika: funkcjonalny interfejs różnych paneli, menu poleceń radialnych i inne ulepszenia.

    - Wygląd i dostosowanie interfejsu: dołączono trzy warianty wyglądu, konfigurowalne znaczniki jednostek (Wehrmacht, NATO, Armia Czerwona).

    - Wysoka powtarzalność i zaawansowana sztuczna inteligencja, która wybiera najlepszą strategię opartą na zachowaniu, nie bazując na z góry określonym skrypcie.

    - Zaawansowane zarządzanie siłami w fazie operacyjnej: strategie wzmocnienia i zarządzanie rezerwami.

    - Prowadzenie statystyk: rejestrowana jest wydajność każdej jednostki (zabijanie, straty, nagrody itp.). Po każdej bitwie szkody i stan sił i pojazdów, a także telemetrii są pokazane w statystykach po bitwie.

    - Symulacja pola bitwy: realistyczne urządzenia wizyjne, zasłony dymne i flary, tworzenie rowów, kratery po wybuchach. Pozostałości poprzednich bitew pozostają na polu bitwy do końca operacji.

    - Realistyczne zachowanie żołnierza: każdy żołnierz ma kilka podstawowych parametrów, takich jak poziom doświadczenia, wytrzymałość i morale, które wpływają na ich zachowanie i skuteczność.

    - Szczegółowe modele broni i realistyczna balistyka: pociski podążają trajektoriami balistycznymi, biorąc pod uwagę wiatr, temperaturę i inne parametry.

    - Zaawansowane uszkodzenia pancerza: modelowanie oparte na histogramach balistycznych bez uproszczeń metod probabilistycznych, generowanie pól wtórnej fragmentacji uwzględnia wiele parametrów, takich jak zmiana kształtu pola w przestrzeni, fragmenty i cechy pancerza, grubość pancerza i warunki uszkodzenia.

    - Złożony system uszkodzeń pojazdów: silnik, zawieszenie, celowniki, broń i mechanizmy celowania mogą zostać uszkodzone oddzielnie, wpływając na możliwości bojowe.

    - Zniszczalne środowisko: prawie wszystko można wysadzić i zniszczyć, od powierzchni i budynków po pojazdy i instalacje obronne wroga.

    - Zaawansowana kontrola artylerii poza mapą, z różnymi ustawieniami bezpieczników i rodzajami łusek.

    - Tryby formacji i ruchu: linie i kolumny, ruch drogowy i potajemny, piechota podążająca za czołgami, generowanie opóźnień, sektory ognia itp.

    - Automatyczne układanie zasłon dymnych: jednostki ustawiają zasłony dymne, gdy zauważą wroga.

    - Dynamiczna zmiana pory dnia, źródeł światła i efektów pogodowych, wpływa na przebieg bitwy, widoczność i przejezdność obszaru.

    System: