Ten nowy pakiet zawartości wprowadza Bazylego II, przywódcę Bizancjum, oraz Ambioryksa, przywódcę Galów. Imperium Bizantyjskie jest w stanie podporządkować sobie wrogów dzięki swej religijnej i wojskowej potędze wspieranej dwiema unikalnymi jednostkami: dramoną i tagmą. Horda Galów skupia się na militarnej elastyczności wzmacnianej kulturą i produkcją zapewnianymi przez jej unikalną dzielnicę: oppidum.
Korzystanie z zawartości dodatku wymaga posiadania gry Civilization VI. Niektóre elementy wchodzące w skład przepustki New Frontier wymagają instalacji Pakietu rozszerzeń Civilization VI.
Pakiet zawiera Imperium Bizantyjskie, na którego czele stoi Bazyli II, unikalne jednostki – dramonę i tagmę – oraz unikalną dzielnicę: hipodrom.
- Unikalna umiejętność cywilizacji: „Taxis” – zapewnia jednostkom dodatkową siłę bojową lub religijną za każde święte miasto nawrócone na religię Bizancjum. Pokonanie wrogiej jednostki powoduje rozprzestrzenienie się religii Bizancjum. Każde miasto z dzielnicą świątynną zapewnia dodatkowe punkty wielkiego proroka.
- Unikalna umiejętność przywódcy: „Porfirogeneta” – jednostki lekkiej i ciężkiej kawalerii zadają pełne uszkodzenia miastom wyznającym tę samą religię co Bizancjum. Odkrycie idei boskiego prawa zapewnia Bazylemu unikalną jednostkę: tagmę.
- Unikalne jednostki – Bizancjum dysponuje dwiema unikalnymi jednostkami.
- Dromona zastępuje kwadryremę, ma większy zasięg i zyskuje dodatkową siłę bojową w starciach z jednostkami.
- Tagma zastępuje rycerzy i zapewnia pobliskim jednostkom lądowym dodatkową siłę bojową lub religijną.
- Unikalna dzielnica: hipodrom – zastępuje dzielnicę rozrywkową, zapewnia dodatkowe udogodnienia, a jej wzniesienie jest tańsze. Wzniesienie hipodromu i budowli w tej dzielnicy daje jednostkę ciężkiej kawalerii.
Pakiet zawiera również cywilizację Galów, której przewodzi Ambioryks, unikalną jednostkę Gesatów oraz unikalną dzielnicę: oppidum.
- Unikalna umiejętność cywilizacji: „Kultura halsztacka” – kopalnie zapewniają wszystkim dzielnicom małą premię za sąsiedztwo, uruchamiają bombę kulturową przejmującą nienależące do nikogo terytorium i dają dodatkową kulturę. Wyspecjalizowane dzielnice nie mogą być wznoszone w sąsiedztwie centrum miasta i nie otrzymują premii za sąsiedztwo innych dzielnic.
- Unikalna umiejętność przywódcy: „Król Eburonów” – cywilizacja Ambioryksa zyskuje dodatkową kulturę przyznawaną za szkolenie niecywilnych jednostek (jej ilość jest uzależniona od kosztu szkolonej jednostki). Jednostki walczące w zwarciu, zwalczające kawalerię i dystansowe zyskują premię do siły bojowej za każdą sąsiadującą jednostkę bojową.
- Unikalna jednostka: Gesaci – zastępują wojowników. Ich szkolenie jest kosztowniejsze, ale zyskują dodatkową siłę bojową, gdy walczą z silniejszymi jednostkami i umocnieniami dzielnic.
- Unikalna dzielnica: oppidum – jest tańsza i dostępna wcześniej niż dzielnica przemysłowa, a jej wzniesienie odblokowuje technologię terminu. Zaatakowane oppidum może bronić się za pomocą ataków dystansowych. Zyskuje dużą premię za sąsiedztwo kamieniołomów i zasobów strategicznych.
Nowy tryb gry: „Dramatyczne wieki” (wymaga zainstalowania Pakietu rozszerzeń Civilization VI)
Opcjonalny, wyspecjalizowany tryb gry oferujący nowe reguły rozgrywki:
- Nowa „normalność” – początek każdej epoki wiąże się zawsze z wejściem cywilizacji w złotą erę lub ciemny wiek, których potencjał jest znacznie większy niż dotąd i które całkowicie zastępują zwykłe epoki.
- Nowe doktryny – gracze zyskują dostęp do specjalnych doktryn społecznych, które zastępują upamiętnienia. Dzielą się one na złote i mroczne doktryny i zapewniają większą elastyczność oraz moc.
- Nowe korzyści złotej ery – wkroczenie w złotą erę z dodatkowymi punktami epoki zwiększa nacisk lojalnościowy obywateli wywierany na sąsiednie miasta.
- Nowe wyzwania ciemnego wieku – chaos ciemnych wieków może doprowadzić do buntu miast!
- Nowe sposoby zdobywania punktów epoki – gracze zyskują punkty epoki, opracowując technologie i idee oraz awansując jednostki dzięki walce. (Gracze wciąż mogą też pozyskiwać punkty epoki dzięki historycznym momentom).
Nowe cuda świata
- Biosfera – zwiększa atrakcyjność pól sąsiadujących z lasami deszczowymi i mokradłami. W rozszerzeniu Gathering Storm zwiększa energię i turystykę. W pozostałych zestawach zasad zapewnia dodatkową naukę za każde pole z mokradłami, lasem deszczowym i lasem w mieście, które ją wzniesie.
- Posąg Zeusa – daje darmową jednostkę wojskową miastu, które go kontroluje, oraz zapewnia premię do produkcji jednostek zwalczania kawalerii.
Nowy skrypt mapy
- Mapa „Wyżyny” to duży region zdominowany przez wzgórza i pasma górskie.
©2020 Take-Two Interactive Software i jego oddziały. Sid Meier’s Civilization, Civilization, Civ, 2K, Firaxis Games, Take-Two Interactive Software i ich logotypy są znakami handlowymi Take-Two Interactive Software, Inc. Pozostałe znaki i znaki handlowe należą do ich właścicieli. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Użytkowanie niniejszego produktu wymaga zaakceptowania warunków umowy licencyjnej użytkownika końcowego, dostarczonej przez podmiot zewnętrzny: http://www.take2games.com/eula/
Aby uruchomić tę zawartość, wymagana jest podstawowa wersja gry Sid Meier's Civilization® VI. Tryb tajnych stowarzyszeń wymaga zainstalowania rozszerzenia Rise and Fall lub Gathering Storm.
MINIMALNE
- System operacyjny: Windows 7 (64-bitowy) / 8.1 (64-bitowy) / 10 (64-bitowy)
- Procesor: Intel Core i3 2,5 GHz, AMD Phenom II 2,6 GHz lub lepszy
- Pamięć: 4 GB RAM
- Dysk twardy: 12 GB lub więcej
- Karta graficzna: 1 GB VRAM, zgodna z DirectX 11 (AMD 5570, nVidia 450 lub Intel Integrated Graphics 530)
ZALECANE
- System operacyjny: Windows 7 (64-bitowy) / 8.1 (64-bitowy) / 10 (64-bitowy)
- Procesor: czwartej generacji, Intel Core i5 2,5 GHz, AMD FX8350 4,0 GHz lub lepszy
- Pamięć: 8 GB RAM
- Dysk twardy: 16 GB lub więcej
- Karta graficzna: 2 GB VRAM, zgodna z DirectX 11 (AMD 7970 lub NVIDIA 770 albo lepsza)