Sprite Lamp PC Digital Steam

  • Data premiery:
    05.08.2014
  • Format/nośnik:
    Klucz Steam
  • Platforma:
    PC
  • Producent:
    MUVE.PL
  • Wersja językowa:
    pełna angielska
  • MV-1557778
    24,26 
    Dostępność: KLUCZ CYFROWY WYSYŁANY NA MAILA
    Muve
    +

    Sprite Lamp to narzędzie do łączenia stylów możliwych w sztuce 2D, takich jak malowany lub pikselowy wygląd, z dynamicznym oświetleniem występującym w nowoczesnych grach. Twórcy gier będą mogli tworzyć gry w stylu klasyków, takich jak Metal Slug czy Braid, w połączeniu z rozgrywką i atrakcyjnością wizualną możliwą dzięki ruchomym lub w inny sposób zmieniającym się źródłom światła. Osiąga się to poprzez malowanie przez artystę obiektu oświetlonego z kilku kierunków, obrazów zwanych "profilami oświetlenia", a następnie przetwarzanie ich w mapy normalne, mapy głębi, mapy okluzji otoczenia i kilka innych. Sprite Lamp zawiera również szereg shaderów zaprojektowanych w celu jak najlepszego wykorzystania tych map.


    Jak to działa

    Sprite Lamp polega na umożliwieniu artystom malowania obrazów w znanej im formie i używania tych obrazów do tworzenia trudniejszych lub sprzecznych z intuicją map, które są wymagane przez nowoczesne shadery. Przyjmuje to głównie formę malowania tego samego obiektu oświetlonego z kilku różnych kierunków - od dwóch do pięciu - i przetwarzania tych obrazów w celu utworzenia mapy normalnej i mapy głębi.

    Renderowanie

    Sprite Lamp zawiera okno podglądu i różne opcje shaderów, które pozwalają eksperymentować i dowiedzieć się, co wygląda najlepiej z twoją grafiką. Shadery Sprite Lamp są zawarte w Sprite Lamp w formie GLSL, w pełni skomentowane i mogą być wykorzystane jako baza do włączenia ich do własnej gry. 

     

    • Ruchome źródło światła o zmiennej barwie, natężeniu i tłumieniu
    • Półsferyczne oświetlenie otoczenia
    • Cieniowanie cel
    • Auto-cieniowanie z mapami głębi
    • Mapowanie koloru lustrzanego, połysku, koloru emisyjnego i okluzji otoczenia
    • Renderowanie animowanych postaci wyeksportowanych z programu Spine firmy Esoteric Software

     

    Wersja Pro
    Aktualizacja do wersji pro Sprite Lamp daje użytkownikowi dostęp do wielu dodatkowych funkcji dostosowanych do większych studiów.

    • Pełny interfejs wiersza poleceń
    • Możliwość konwersji prostych do namalowania map "flow" na mapy anizotropii do użytku z zewnętrznymi rendererami
    • Możliwość edycji i dostrajania map głębi generowanych przez Sprite Lamp
    • Możliwość ładowania wielu zestawów obrazów, przetwarzania ich wszystkich jednocześnie, a następnie animowania ich w oknie podglądu.

     

    KONFIGURACJA MINIMALNA:

      • System operacyjny: Windows Vista or later
      • Procesor: x86 processor @1.6GHz or greater
      • Pamięć: 512 MB RAM
      • Karta graficzna: Shader model 3.0/OpenGL 3.0
      • DirectX: Wersja 9.0a
      • Miejsce na dysku: 200 MB dostępnej przestrzeni