World of Subways 1 - The Path PC Klucz Steam

  • Data premiery:
    29.10.2009
  • Format/nośnik:
    Klucz Steam
  • Platforma:
    PC
  • Producent:
    MUVE.PL
  • Wersja językowa:
    pełna angielska
  • MV-1445548
    40,43 
    Dostępność: KLUCZ CYFROWY WYSYŁANY NA MAILA
    Muve
    +

    Linia metra przedstawiona w World of Subways 1 biegnie z Nowego Jorku pod rzeką Hudson do Newark. Trasa ta jest podzielona na strefy podziemne i naziemne niemal po równo. Gra zawiera nie tylko niesamowitą oprawę graficzną, ale również wiele uwagi poświęcono rzeczywistej symulacji fizyki pociągu i wagonów.

     

    Poniżej lista ekscytujących rzeczy, jakie czekają cię w World of Subways 1 – The Path.

     

    • Animowane ekrany na peronach stacji.
    • Animowani pasażerowie na peronach.
    • Realistyczny system zmian i rozkładu jazdy.
    • Opcje incydentów występujących podczas pracy.
    • Inteligentne i specjalnie przygotowane zapowiedzi.
    • Ilość pasażerów zależna od pory dnia.
    • Symulacja zużycia w zależności od stylu operacji (możliwa do włączenia w opcjach).
    • Skomplikowany system punktacji, zwiększający zabawę.
    • Możliwy do personalizacji podgląd celu podczas operacji.
    • Otwierane drzwi, zarówno z wewnątrz jak i od zewnątrz, kontrolowane przez gracza.
    • Drzwi możliwe do otwierania osobno. Do wyboru drzwi z lewej lub prawej strony. Oczywiście możliwe jest również otwarcie obydwu stron równocześnie.
    • Iskry pod kołami - wolne miejsca pomiędzy torami mogą powodować iskrę przeskakującą między kolektorami energii, co skutkuje błyskiem i dźwiękiem. Najłatwiej zaobserwować to zjawisko w tunelu, gdyż na ułamek sekundy rozświetlone zostaną jego ściany.
    • Wibracje pociągu - jak tylko pociąg znajdzie się w ruchu, rozpoczną się również wibracje.
    • Przechył pociągu - Im wyższa prędkość, tym większy przechył pociągu. Odczuwalne zwłaszcza z poziomu kabiny. Efekt pojawi się również przy gwałtownym hamowaniu, utrzymując się jeszcze po kompletnym zatrzymaniu.
    • Personalizowane klawisze funkcyjne - gracz ma pełną kontrolę nad obłożeniem klawiszy. Na przykład przyciskiem odpowiedzialnym za wajchę hamulca może być którykolwiek z dostępnych.
    • Kabina 3D z obracalną kamerą - obejrzyj ją z każdej strony. Jednym przyciskiem wrócisz kamerę do jej bazowej pozycji.
    • Wolność ruchu wewnątrz pociągu - po zatrzymaniu składu na stacji możesz przełączyć się na perspektywę z pierwszej osoby wewnątrz przedziału pasażerskiego. Poruszać się możesz za pomocą klawiszy klawiatury, natomiast za ruch kamerą odpowiada myszka.
    • Wolność ruchu na peronie - na każdej ze stacji możesz opuścić pociąg i spacerować w widoku z pierwszej osoby. Niektóre misje rozpoczynają się na peronie stacji. Będziesz musiał wejść do pociągu i dostać się do kabiny kierowcy, oddzielonej od strefy dla pasażerów przez drzwi.
    • Zmiana kabin - czasami będziesz musiał dokonać zmiany kabin podczas misji. Jako kierowca przyjdzie ci opuścić kabinę, wyjść z pociągu i przejść po peronie do drugiego końca składu. Tam wejdziesz ponownie do pociągu, by z drugiej kabiny kontynuować podróż.
    • Realistyczna oświetlenie pociągów - pikselowe oświetlenie pozwala na symulację rzeczywistych świateł pociągu. Efekt ten najprościej wyobrazić sobie jako efekt latarki na ścianie. Pikselowe oświetlenie pozwala na wyświetlenie zdumiewających efektów świetlnych, zwłaszcza podczas jazdy w nocy lub w tunelu.

     

    Fizyka

    Fizyka została zaprogramowana tak, by jak najlepiej oddawać rzeczywiste zachowanie pociągu, w ten sam sposób w jaki oddają je symulatory treningowe. Zawiera w sobie również wibracje części kokpitu 3D oraz ruchy wagonu zależne od prędkości oraz mocy hamowania. Dodatkowym ukłonem w stronę realizmu jest skręt wagonu podczas pokonywania łuku.

     

    Grafika

    Do symulacji wykorzystano współczesny silnik 3D. Dzięki niemu możliwa jest kalkulacja oświetlenia tuneli w czasie rzeczywistym przy wykorzystaniu wielu źródeł światła.

     

    TML-Studios wykorzystuje również kilka modeli cieniowania. Podczas oglądania torów z widoku z zewnątrz widać trójwymiarowy żwir stworzony przy wykorzystaniu technologii mapowania paralaksy. Dodatkowo mapa lustrzana nadaje mu realistyczny pobłysk.

    Podczas jazdy w tunelu widoczny jest efekt światła na wnętrze kokpitu. Jeżeli znajduje się on bezpośrednio przed źródłem światła, będzie wtedy bezpośrednio oświetlony. Po kilku sekundach znów pogrąży się w mroku.

     

    Dźwięk

    World of Subways zawiera dźwięk 3D wysokiej jakości. Został on nagrany za pomocą specjalnej techniki. Mikrofony służące do jego pochwycenia zostało ustawione w tej samej odległości, co uszy człowieka. Zapewnia to wysoce realistyczną atmosferę podczas gry w słuchawkach.

    MINIMUM:

    • OS: Windows 7/8
    • Processor: Dual Core, 2.6 GHz or faster
    • Memory: 2 GB RAM
    • Graphics: with at least 512 MB of VRAM
    • Storage: 3 GB available space
    RECOMMENDED:
    • OS: Windows 7/8
    • Processor: Dual Core, 2.6 GHz or faster
    • Memory: 4 GB RAM
    • Graphics: with 2 GB of on-board, dedicated VRAM
    • Storage: 3 GB available space